www.yamahadt.cba.pl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.yamahadt.cba.pl Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
jak wzmocnić silnik w dt... wszystkie sposoby jakie znacie
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.yamahadt.cba.pl Strona Główna -> www.yamahadt.cba.pl ZAPRASZAMY!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz
Gość
PostWysłany: Nie 12:41, 09 Wrz 2007






witam ostatnio zmierzyłem moja yamahe ile ma kompresji i wyszło 3,5 atm,mechanik powiedział że to nie powinno nawet zapalać (bo mierzyłem przy jawce 50 i wyszło 5,7atm po remoncie!!), ponieważ cylinder był w dobrym stanie kupiłem pierścienie i założyłem, kompresja wzrosła do 4atm, po przejechaniu około 50km było juz 4,4 a gdy zmieniłem orginalną uszczelke pod głowice na taka wycięta z puszki po piwie było 5 atm.

macie jeszcze jakieś pomysły co zrobić aby troche podnieść moc w dt?

mierzył ktoś z was u siebie kompreche?jak tak to ile wam pokazało?

zamierzam troche zpiłować próg na głowicy, robił ktoś z was coś takiego? jak tak to jakie efekty i ile spiłowaliście
DT master
PostWysłany: Śro 18:59, 12 Wrz 2007


Dołączył: 27 Maj 2007

Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie - Sierakowice

No piłowanie głowicy to fachowo jest "planowanie głowicy" które zazwyczaj robi sie w simsonach, jawkach itp... a ta uszczelke wytnij lepiej z cienkiej miedzianej blaszki mocniejsza i lepiej uszczelnia bo jest bardziej miękka od aluminium i sie ładnie dopadowuje do nierówności na cylku i głowicy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Łukasz
Gość
PostWysłany: Pią 19:05, 28 Wrz 2007






DT master jak ja bym miał taką blaszke miedzianą i cienką jak ta od puszki to bym ja założył ale pod reką nie było a ta i tak dobrze uszczelniła,ostatnio jeszcze wkreciłem w głowice świece taką z dłuższym gwintem bo jak zmierzyłem to jeszcze taka sie mieści a jak świeca wiecej wystaje to i komprecha troche podskoczyć powinna skoro po zmianie uszczelki była taka różnica no ale różnicy w mocy niema bądź jest znikoma, tak że to raczej nie jest opłacalny zabieg.z tego modelu sie już wiecej raczej nie wyciśnie chyba żeby coś z gaźnikiem pokombinować
mateusz505
Gość
PostWysłany: Wto 23:16, 13 Lis 2007






ja bym proponował wymienić tłumnik nie duży koszt a efekt ogromny.
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.yamahadt.cba.pl Strona Główna -> www.yamahadt.cba.pl ZAPRASZAMY!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin